wtorek, 22 sierpnia 2017

Dziecko

Obiecałam sobie, że będę częściej pisać... cóż plany planami a życie robi swoje...
5 miesięcy temu zmarł mój ukochany Tata, stało się to tak nagle... jednego dnia dowiedziałam się, że jest bardzo chory i leży w szpitalu aby następnego dostać "ten" telefon.
Ukrywano przede mną Jego chorobę... nie chciał abym się dowiedziała, jak sam twierdził w końcu jest to etap przejściowy, wyzdrowieje i wyjdzie do domu... nie chciał mnie stresować..
Jest mi tak bardzo ciężko bez Niego, nie ma dnia abym o Nim nie myślała.
Nie mówiłam Wam jeszcze o tym ale niedługo sama zostanę mamą... bardzo boli mnie myśl, że moje dziecko nie pozna dziadka... a On przeogromnie się ucieszył, gdy dowiedział się o ciąży! Mieliśmy tyle planów.. wszystko przepadło...
W ostatnim czasie byłam kilka razy w Polsce, były to trudne odwiedziny, na każdym kroku natykałam się na ślady po Nim... do tej pory nie mogę pogodzić się z tym co się stało i z tym, że nie zdąrzyłam się nawet pożegnać..
Ostatnia wichura zniszczyła wszystko to co zrobił na swojej wypieszczonej działce, zawaliły się wszystkie drzewa, zniknęły ślady Jego obecności tam... nawet grobu nie oszczędziło.. jest mi tak trudno się z tym wszystkim pogodzić...
Za dokładnie 5 dni powinnam przywitać na świecie swoje dziecko! Jednocześnie chciałabym się z Wami pożegnać! Dziękuję Wam za to, że jesteście, za dobre słowo i odwiedziny. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się tu spotkamy...

5 komentarzy:

  1. strasznie mi przykro - jestem z Tobą myślami ♥
    Dzieciątko ma kochaną Mamę i teraz to jest dla
    Was najważniejsze - pomyślności i sił, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Ci współczuję. Piszesz o zniszczonym ogrodzie, nawet grobie, ale w Twoim sercu nic nie zniszczy Twoich wspomnień o cudownym Tacie. Swojemu dzieciątku opowiesz o dziadku, pokażesz zdjęcia i Ono Go pozna i pokocha. Pomodlę się dziś za Ciebie i Dzieciątko, o szczęśliwe rozwiązanie. Myślę, że Twój Tata tam także będzie otaczał Cię opieką. Kiedy minie smutek i w sercu zagoszczą tylko drogie wspomnienia, znów do nas wróć. Będziemy czekać .:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... i moje również serdeczne współczucie dopisuję <3
    cóż można więcej dopisać w obliczu tak wielkiego żalu, chyba tylko to
    że będzie Tata na Zawsze w Twoich sercu <3
    Gratuluję dzieciątka - to taki mały Cud <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasi Ukochani są zawsze obok nas . Wszystkiego Dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ci, których kochamy, są zawsze z nami...
    Życzę Ci spokoju, odpoczynku i siły, abyś pokonała stres i nabrała sił, bo będą potrzebne Twojemu dziecku :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń