Strony

niedziela, 15 grudnia 2013

Wyjeżdżam

To już jutro... boję się jak diabli... pierwszy raz lecę samolotem... jakoś tak dziwnie się złożyło, że nawet na wakacje do Grecji jechałam autokarem... w dodatku zupełnie sama...


Długo się zastanawiałam czy zabrać ze sobą jakieś lalki... tam gdzie lecę ceny nie są wysokie więc pewnie szybko kupię coś nowego np. wczoraj mój M. widział w sklepie Monsterki za 6 funtów... niezła oferta prawda? ;) oczywiście żadnej nie kupił bo cytuję "nie wiedziałem czy ci się spodobają" ;)
Postanowiłam zabrać ze sobą Sakurkę... wciąż nie mogę się na nią napatrzeć :)
Kochani "do zobaczenia" wkrótce! 3majcie za mnie kciuki abym szczęśliwie dotarła na miejsce!
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo ciepło!! :)

10 komentarzy:

  1. Miłej i bezpiecznej podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia.
    I Terese ze sobą zabierz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwej podróży i ... samolot to najbezpieczniejszy środek lokomocji , naprawdę :):) .
    Gdybym mogła wybierać, wszędzie latałabym samolotem :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze i nie bój się latać,to boskie uczucie! a MH za 6 funtów to JA KCEM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnej podróży i udanych zakupów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwej podróży. Baw się dobrze i zrób mnóstwo zdjęć Sakurki. No i udanych zakupów. (trochę zazdroszczę bo ja bym chyba za Charity shop'ów nie wychodziła).

    OdpowiedzUsuń
  7. Baw się dobrze i szczęśliwej podróży :) Będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdraszczam podróży w takie miejsce :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej podróży i baw się dobrze!
    Świetny blog-obserwuję ;-)
    Pozdrawiam Qkajusia
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń