Strony

wtorek, 9 czerwca 2020

Pamela Love Mallorca

Dziś chciałabym Wam pokazać moją pierwszą ciemnowłosą Pamelkę!
Pochodzi z serii Mallorca i choć nie posiada już oryginalnego pudełka to jest w stanie niemal idealnym! Jedynie loczki trochę się zmechaciły ale spodnia warstwa nadal ma ładny skręt.


Jak widzicie ubrana została w krótką, niebieską sukienkę, zakończoną białą falbanką.
Rajstopki są bardzo ładne, w białe kropy. We włosach lalka ma żółtą kokardę.

Tak bardzo mi się podoba, że zabrałam ją nawet ze sobą na spacer ;)


Tego dnia strasznie wiało i ciężko było mi ją ustawić, co chwilę się przewracała... biedna spadła nawet z drzewa ;)


Kazała mi przyrzec, że więcej nie zdejmę jej z regału ;)

Jak już kiedyś pisałam, uwielbiam te małe laleczki! Są to jedne z nielicznych o których sprzedaży nawet nie myślę ;)

A teraz bonus, spójrzcie jakie maleństwa znalazłam, idealne jako lalki dla lalek ;)


Pozdrawiam Was ciepło!!

18 komentarzy:

  1. Moja najukochańsza Pam z dzieciństwa! Moja jest nieco bardziej zmęczona życiem, ale nadal nadaje się do pokazywania. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pam ma rację - nie po to pokonała
    może setki kilometrów, by teraz
    spadać z drzewa - udomowiona jest
    najbezpieczniejsza a Ty - szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!
      Niech siedzi w domu, tu niczego jej nie brak ;)

      Usuń
  3. Pamelki są ważne dla wszystkich dziewczyn dorastających w latach 90-ych :) Mają to coś, nie można ich nie lubić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!
    Moja powędrowała w świat, kiedy byłam już " za dorosła " na lalki. Jaka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i moje dwie Pamelki, też tego teraz żałuję..

      Usuń
  5. Jest perfekcyjna! Śliczny malunek twarzy, piękne włoski, cudne ubranko z rajstopami! No i buciki! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbałość o szczegóły zachwyca ale też nie ma co się oszukiwać.. plastik nie jest najwyższej jakości a i włosy często się mechacą ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Pamelki :) I ta Twoja jest prześliczna, gratuluję zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, Pamelki to skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamelki są bardzo sympatyczne. Tez mam ciemnowłosą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo urocza :D
    Czasem trafi mi się jakaś, ale zawsze ląduje u Mangusty :)

    OdpowiedzUsuń