Strony

poniedziałek, 13 lipca 2020

Barbie Holiday 2019

Witajcie!
Wiem, że mamy lipiec a za oknem u Was pewnie ładna pogoda (u mnie niestety nie!) ale trafiła mi się okazja, więc z niej skorzystałam haha
Zakupy przez internet są dla mnie lekko stresujące bo zbyt wiele razy się rozczarowałam.
Obawiałam się, że znowu dostanę lalkę z zezem, ubytkiem w makijażu lub/i uszkodzonym pudełkiem ale na szczęście tym razem przyszła do mnie w dobrym stanie uff ;)

Przedstawiam Wam Barbie Holiday z 2019 roku


Wygląda zbyt ładnie na to aby opuścić pudełko. Dla mnie to nie problem choć jeszcze kilka lat temu dziwiłam się kolekcjonerom, którzy nie wyjmowali z pudełek swoich lalek ;)

W 2019 roku Mattel postawił na czerwień. Czerwona sukienka, szminka, paznokcie.
Nie wiem czy widzieliście ale w tym roku dominujące będzie złoto.
Ale wracając do lalki, spójrzcie jaki ma ciekawy makijaż, bardzo wyrazisty- taki jak lubię ;)


W serii ukazały się trzy lalki, co stało się już pewną tradycją: blondynka, latynoska i czarnoskóra.
Wszystkie trzy wyglądają ładnie.


Jedynym elementem biżuterii są kolczyki. Szkoda, że Mattel poskąpił jej pasującej do kompletu bransoletki.
Dużym plusem dla mnie jest to, że pudełko jest kwadratowe, tradycyjne. Będzie ładnie wyglądać na półce ;)


Włosy jak widzicie uczesane zostały ciut niestarannie. Szczerze mówiąc to wkurza mnie ten prześwit :/
Pomimo tej drobnej wady jestem zadowolona z zakupu i mogę ją Wam szczerze polecić :)

7 komentarzy:

  1. Wszyscy kupują te ciemnoskóre, więc blondynkę pierwszy raz widzę. Ładnie jej w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To był bardzo spontaniczny zakup a tyle radości mi przyniósł ;)

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc, pierwszy raz widzę ją z bliska i jestem mile zaskoczona, bo jest naprawdę piękna! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Też się nie spodziewałam, że będzie aż tak fajna :)

      Usuń