Strony

wtorek, 31 lipca 2012

Barbie Basics 11- 002

Jest to już ostatnia lalka z serii jeansowej, którą posiadam. Od samego początku chciałam skompletować dziewczyny w jasnych spodniach i białych bluzeczkach :) Przedstawiam Wam moją blond Tereskę:


Lalka ma długie włosy w kolorze platynowego blondu, niestety pojedyncze pasemka są lekko połamane (efekt tego nieszczęsnego szycia!) i nie mam pojęcia jak to zakryć :/



Paznokcie u rąk i stóp są oczywiście pomalowane, ale na bardzo jasny, subtelny kolor:


Co ciekawe Teresa ma dziurki w uszach, zupełnie nie wiem dlaczego ;)



Nie podoba mi się zapięcie spodni, guzik odstaje i z tyłu wygląda to tak, jakby lalka miała pampersa ;)



2 komentarze:

  1. Dziurki są na kolczyki. Nie znam się na tym ale sądzę, że powinny być w zestawie, a spodnie na taką
    Barbie z pewnością trudno uszyć dlatego z tyłu takie dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyków nie było i wiem, że w żadnym egzemplarzu ta lalka ich nie miała dlatego tak się zdziwiłam :)

      Usuń