Strony

środa, 2 stycznia 2013

Curls 'N' Locks

Drugą moją laleczką z serii Lalaloopsy mini jest dziewczynka w żółtej sukience Curls 'N' Locks, która została wykonana z sukni Złotowłosej (pamiętacie bajkę o Złotowłosej i trzech misiach? ;))


Dniem jej urodzin jest 29 listopad.
Razem z nią przybyły do mnie trzy gumowe misie i oczywiście miseczka owsianki :)


Moi drodzy niech was nie zmylą te piękne anielskie włosy, gdyż dziewczynka jest dość kapryśna ;) Zawsze musi mieć to co inni.


Spójrzcie jaki ma ładny "tył" :)


Jej ulubioną potrawą jest owsianka ale tylko dobrze przyrządzona... niestety nie zdarza się to zbyt często ;)


Oba moje kochane maleństwa (tak sobie myślę, że przydałby mi się jeszcze jakiś chłopczyk :)):


5 komentarzy:

  1. Rozkoszne są obie, a nowa lokatorka jest śliczna- fryzurka rewelacyjna!
    Gratuluję kolejnej lokatorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki, i powiadasz, że kapryśne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te laleczki są słodkie Nino, fajna kolekcja z takich lal, myślałam córce kupić pod choinkę, ale wybrałam co innego pozdrawiam Dominika ( Dominiś - pinger)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) cieszę się, że do mnie zajrzałaś :)
      Lalaloopsy są super ale niestety same nie stoją, moje będą służyć jako lalki lalek :)

      Usuń