Strony

niedziela, 24 lipca 2016

CANDY- zapraszam!

Ostatnie i do dzisiaj jedyne candy, które organizowałam na blogu odbyło się dokładnie 3 lata temu!
A że mam dziś co świętować to bardzo chciałabym podzielić się z Wami odrobiną mojego szczęścia :)

Nagrodą w zabawie będzie Tama, o taka:


Aby ją dostać należy zostawić komentarz pod tym postem w którym wpisujemy swoje imię i/lub nick i deklarujemy chęć udziału w zabawie.

Na Wasze zgłoszenia czekam do 5. sierpnia a 6. wylosuję zwycięzcę i ogłoszę wyniki.

Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia! :)


P.S. Dziś mija 1587 dzień od założenia mojego mini bloga na Pingerze!!!

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :D
    Ewa - Porcelanowe Lale
    Gratuluję rocznicy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CHCĘ, CHCĘ, BAAARDZO CHCĘ ♥

    Inka (Misz-Masz / Girls
    & Dreams / Porcelanowe Sny)

    jestem totalnie w szoku,
    że istnieje cień szansy
    upolować TĘ ślicznotkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. (1587 - data podwójnej elekcji w
    Rzeczypospolitej Obojga Narodów)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! Też się zgłoszę - Manhamana z Kliniki Lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mogę to i ja się zgłoszę :) Imago z Przypadków Nieobiektywnych (surrealistyczny.blogspot) :)
    Serdecznie gratuluję takiej ładnej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Podpisano, Kicia Kocia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego, lalkowego!
    Śliczna ta laleczka i w jakim pięknym ubranku! Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, jeśli pozwolisz :-)
    olla123

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety ;) To dopiero sukces. Gratuluję wytrwałości i świetnych postów oczywiście. Staję skromnie w kolejce po lalę. Ta passa lalkowa dopada i mnie. Pozdrawiam i STO LAT oczywiście w zdrowiu i dobrobycie lalkowym.
    Gosia W.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję jubileuszu !!!
    Oczywiście zgłaszam się - Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ustawiam się w kolejce. Może los się do mnie uśmiechnie. Szara Sowa z Baszty Szarej Sowy na Wichrowym Wzgórzu.Blog Świat według Maggie.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ten czas leci ,gratuluję . Nieśmiało, ale też zgłaszam swój udział Zatrzymać czas .Ulta58 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy. Piękna. I zgłaszam się Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. jest super , ale ja nie kolekcjonuję lalek wiec nie bede zmniejszać szans innym ;)
    Cudo!
    GIVEAWAY - gorąco zapraszam - super nagroda

    OdpowiedzUsuń