sobota, 6 sierpnia 2016

Wyniki candy!

Witajcie :)

Najpierw chciałabym podziękować Wam wszystkim za liczny (co mnie bardzo ucieszyło!) udział w rozdaniu. Cieszę się że wybrana przeze mnie nagroda przypadła Wam do gustu :)
Dla przypomnienia pokażę ją jeszcze raz


Do zabawy zgłosiło się 12 osób!
Według kolejności zgłoszeń przydzieliłam Wam odpowiednie numery.

1. Ewa - Porcelanowe Lale
2. Inka (Misz-Masz / Girls & Dreams / Porcelanowe Sny)
3. Manhamana z Kliniki Lalek
4. Imago z Przypadków Nieobiektywnych
5. Kicia Kocia
6. olla123
7. Gosia W
8. Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka
9. Szara Sowa z Baszty Szarej Sowy na Wichrowym Wzgórzu
10. Natalia Tadra
11. Ulta58- Zatrzymać czas
12. Agnieszka

Nagrodę wygrywa...


INKA!! :)
Gratuluję serdecznie i proszę żebyś odezwała się do mnie na mojego maila: nina85.pas@gmail.com
Dziękuję również pozostałym uczestnikom! Może kolejnym razem to do Was uśmiechnie się szczęście :)

Pozdrawiam i do napisania następnym razem.

15 komentarzy:

  1. Żałuję, że nie ja, ale z drugiej strony idzie w bardzo dobre ręce i na pewno będzie kochana i rozpieszczana! Gratuluję Ineczko a Tobie - Nino - dziękuję za możliwość udziału w tej sympatycznej zabawie :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI, Oleńko, zawsze mi tak serdeczna!!!

      Usuń
  2. Gratulacje dla Inki. Może następnym razem ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę że panna trafi do Inki !!!! Hura !!! :):):)
    Tak bardzo jej się podobała :):)
    P.S. Będę mogła laleczkę zobaczyć osobiście i wymiętosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! ja to samo myślałam,
      że fajnie, jak znanej Osobie
      się uda - bo można troszkę
      się pocieszyć :)))

      Usuń
  4. Inka gratulacje!
    Teraz czekam na fotorelację u Inki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI - jeszcze nie wierzę -
      aż Ślubnego wystraszyłam swym
      okrzykiem radości :)))

      Usuń
  5. Gratulacje dla Inki! Lalka na pewno trafia w odpowiednie ręce. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - nawet nie zaglądałam,
      bo byłam pewne, że kto jak to -
      ale ja jakoś nie mam szczęścia :D

      Usuń
  6. Nino - oczywiście zaraz napiszę -
    STRAAASZNIE SIĘ CIESZĘ !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Ineczko :) czekam z niecierpliwością na zdjęcia w twoim wykonaniu :)
    Fajna zabawa była :D (no dobra przyznaję, że chciałam wygrać ale cieszę się, że trafi do kogoś kto zapewni jej dobry dom ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Imago - zwłaszcza, że
      przecież sobie zdaję sprawę, że
      prawie każda z nas chciała wygrać!

      Usuń