Strony

piątek, 18 listopada 2016

Barbie Fashionistas no 33 "Fab Fringe"

Witajcie :)

O lalkach Barbie z serii Fashionistas napisano już tak wiele, że właściwie nie mam nic nowego do dodania :)
Napiszę tylko tyle, że wcale nie miałam zamiaru zapraszać ich pod swój dach ale...
Pewnego dnia w Tesco natknęłam się na promocje: lalki z tej serii kosztowały początkowo 5 funtów, po kilku tygodniach 3,25 a teraz o dziwo znowu są droższe bo kosztują 9 funtów! Długo nie musiano mnie namawiać ;)
Kupiłam ich całą masę i większość sprzedałam na ebayu ale kilka z nich sobie zatrzymałam.
O to pierwsza z moich Fashionistek, moi drodzy poznajcię Fab Fringe!


Jest nią wysoka murzynka o moldzie Mbili 2011.
Jest to moja pierwsza "wysoka" lalka i bardzo byłam ciekawa budowy jej ciała. Z przykrością muszę stwierdzić, że mi się nie podoba :/
Ale po kolei, najpierw zdjęcia po wyjęciu z pudła.


Mbili ma fantastyczne czerwone, mocno kręcone włosy :) To dzięki nim spodobała mi się tak bardzo!
choć niestety od zbyt długiego leżenia w pudełku tył jej się spłaszczył, o tak:


Nowe ciało jak już wyżej wspomniałam nie podoba mi się! Ma długi tułów, bez wyraźnego wcięcia w talii i co mnie lekko zaskoczyło z nieznacznie zaokrąglonym brzuszkiem :)
Głowa lalki jest moim zdaniem nieproporcjonalnie mała w stosunku do reszty ciała.


Uważam, że tak ładna lalka zasługuje na lepsze ciało i kiedyś na pewno jej je wymienię.
Mbili ubrana została nawet nie najgorzej  ale z ochotą ją przebrałam. Sukienka jest ciut za ciasna i wbija jej się w pachy ;) sama nie dam rady niczego jej uszyć więc musi zadowolić się tym co ma!


Jakiś czas temu posiadałam również pozostałe lalki z moldem Mbili, które ukazały się w drugiej serii nowych Fashionistach. Każdy z Was je zna ale dla porządku, pokażę je i tu: nr 21 i 25:



Podoba Wam się to nowe wysokie ciało? Jestem bardzo ciekawa co o nim sądzicie.

Pozdrawiam serdecznie! :)
N.

15 komentarzy:

  1. rzeczywiście - główka wielce urokliwa!
    mam niunię o orientalnych konotacjach,
    i jak Ty - nie zachwycam się ciałkiem,
    ale jest to dla mnie ciekawostka niemalże
    przyrodnicza - więc raczej Ją tak zostawię -
    mało tego - mam ochotę też na rudą LONG :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej serii ma się pojawić jedna całkiem dla mnie interesująca wysoka dziewczyna ;) Jeśli na żywo będzie równie fajna co na zdjęciach promo to sobie ją sprawię i zostawię w pudełku jako tę "przyrodniczą ciekawostkę" :)
      Ruda jest super! Gdyby tylko była ładniej ubrana to bym ją sobie zostawiła jako egzemplarz w pudełku!

      Usuń
    2. ano właśnie - jak panienka fajna
      i ciałko do zaakceptowania - to
      niestety coś nie tak z szafą ;P

      Usuń
  2. W tej serii chodzi o to, że nie każda kobieta jest ideałem urody. Trzeba je przyjąć takie jakie są, albo wedle swego uznania zamienić ciałko na inne. O gustach się nie dyskutuje. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założenia tej serii są mi dobrze znane i cieszę się z tego, że powstały ciałka odzwierciedlające tak różne typy budowy.
      Uważam jedynie, że w akurat tym przypadku projekt się nie udał bo ciało ma zachwiane proporcje :/
      I nie zgadzam się z Tobą że o gustach się nie dyskutuje :) przeciwnie! blogosfera to miejsce w którym powinniśmy dyskutować :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Tę lalkę widziałam jedynie na zdjęciach i jestem podobnego zdania, jak Ty. Gdybym zechciała mieć jej główkę (o rany, jak to brzmi!) to zdecydowanie zamieniłabym jej ciałko. Ale to moja opinia, każdy może myśleć inaczej.
    Jej buzia jest śliczna i bardzo jestem ciekawa kolejnych lalek z tym moldem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego od dziś zaczynam rozglądać się za nowym ciałkiem :) może znajdę jakieś używane na ebay'u!
      W nowej serii będzie jedna mała Mbili a czy jeszcze jakaś to niestety nie wiem.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Niestety nie widziałam jej jeszcze na żywo bez ubrania . Zainteresował mnie ten zaokrąglony brzuszek ,to jakaś odmiana :):) . Bardzo podoba mi się jej kolor włosów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzuszek jest nieznacznie wypukły tak jakby lalka dopiero co zjadła obiad ;)

      Usuń
  5. Moja dostała inne ciałko -MtM i zupełnie nabrała innego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę o tym ciałku :) a powiedz mi proszę czy kolor główki i ciałka jest do siebie podobny?

      Usuń
    2. ... jest idealny :)
      jakby dla nie był stworzony - to ciałko Ashy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Mnie również ten typ ciałek nie przypadł do gustu ale buźki są śliczne. Sama mam zamiar kilka kupić. Mam ostatnio na nie ogromną chrapkę. Co do tych ciałek to pewnie pozamieniam im ale jeszcze zobaczę. Pozdrawiam serdecznie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne wszystkie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę lalkę, ale przełożyłam jej głowę na ciałko Made To Move i teraz jest jedną z moich ulubionych lalek (nie umiem bawić się lalkami 'nieartykułowanymi').
    Skoro o gustach się dyskutuje, to moim zdaniem absolutnie nie ma za małej głowy, wysokie osoby mają właśnie takie proporcje ciała.

    OdpowiedzUsuń