Strony

wtorek, 9 maja 2017

Wygrane candy

Witajcie!

Dawno, dawno temu a dokładnie w grudniu zeszłego roku Basia zorganizowała rozdawajkę w której można było wygrać własnoręcznie przez Nią zrobione ubranko dla lalki. Miałam bardzo dużo szczęścia i udało mi się ją wygrać! Prezent, który otrzymałam przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! W paczce znalazłam nie jeden a aż cztery różne elementy garderoby! Wszystkie uszyte zostały bardzo starannie i widać było, że Basia włożyła w ich przygotowanie dużo pracy.

Sami spójrzcie na to co dostałam:



Kurteczka z kapturkiem to dla mnie mistrzostwo świata! Ma nawet "prawdziwe" kieszenie.
Za wszystko serdecznie Ci Basiu dziękuję!! Ubranka są cudne :)

W ostatnim czasie miałam sporo życiowych zawirowań ale pomalutku wychodzę na prostą co mam nadzieję  przełoży się na częstsze bywanie tutaj :)
Buziaki i do napisania!

8 komentarzy:

  1. Piękne ciuszki mają Twoje panienki :)))
    Czekamy cierpliwie na wpisy od Ciebie :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja Ciebie również bardzo serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda i do tego bardzo dobrze wykonane :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne ciuszki, to prawda :):)
    Cieszę się, że będziesz częściej bywać w blogosferze :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniałe podarki dostałyście :DDD

    OdpowiedzUsuń