Strony

poniedziałek, 25 maja 2020

Laleczki L.O.L. Surprise Sparkle Series

Moda na laleczki niespodzianki Lol u dzieci nie mija, wciąż regularnie pojawiają się nowe serie a limitowane egzemplarze potrafią kosztować spore pieniądze na aukcjach internetowych.
Nie przypuszczałam, że owe maluchy zrobią się aż tak popularne. Miałam kiedyś jedną z pierwszej serii ale nie wywołała u mnie szybszego bicia serca.
Niestety w ostatnim czasie naoglądałam się zdjęć Lol'i na Instagramie, dzięki którym spojrzałam na nie łaskawszym okiem...
Cena tych lalek jest jak dla mnie zbyt wysoka dlatego ograniczałam się tylko do oglądania ale...
Jakiś czas temu trafiłam w sklepie na szaloną wyprzedaż starych serii... nie mogłam się powstrzymać i kilka przyniosłam ze sobą do domu.

Jako pierwsze chciałabym Wam pokazać L.O.L. z serii Sparkle


Lalki zamknięte są w plastikowych kulach ale zanim się do nich dostaniemy musimy rozerwać poszczególne warstwy foli... ogromne ilości foli!


Ale to nie koniec... gdy dostaniemy się do środka kuli, znajdziemy tam kolejne foliowe opakowania, gdyż każda część garderoby lalki jak i sama lalka zapakowana została osobno!
"Trochę" zbyt dużo tych śmieci jak na taką małą laleczkę!

 

O to moje dwie panny Lol z przodu, z tyłu i w kulach (z których póki co ich nie wyjmę- ilość sypiącego się z nich brokatu jest ogromna!):

 


Z przodu ubranka wyglądają znośnie, natomiast tył jest okropny! Z chęcią bym je przebrała ;)
I do tego ten brokat! Był wszędzie!
Laleczki są urocze ale wciąż uważam, że ich cena jest zbyt wysoka.
Rażą mnie też te ilości zupełnie niepotrzebnie wyprodukowanych śmieci :/

A Wy co o nich sądzicie? Posiadacie jakieś Lol'e w swoich kolekcjach?



17 komentarzy:

  1. Nie mam takich lalek i szczerze - ja za nimi nie przepadam. Dla mnie mają trochę głupkowaty wyraz twarzy. Lalki dzieci raczej mnie nie interesują. A cena mnie powala. Ale to tylko moje zdanie. I mam pytanie nie na temat - co Pani sądzi o Barbie Color Reveal ? Ja nie rozumiem fenomenu tych lalek. Ale może gdybym miała 8 lat to byłyby dla nie ok. Chociaż mam 16 lat i kupiłam sobie jedną Barbie z serii Dreamtopia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbie Color Reveal mi się nie podobają choć rozumiem, że małe dzieci mogą być z nich zadowolone ;) Ostatnio modne są różnego rodzaju "niespodzianki".
      Pomysł nie nowy ale dość zaskakujący jeśli chodzi o Barbie!

      Pochwal się jaką konkretnie lalkę sobie sprawiłaś? :)

      Usuń
    2. Nie mam się czym chwalić , to ciemnoskóra księżniczka z serii Dreamtopia. Niby przesłodzona i z myślą dla dzieci , ale ją kupiłam. Spodobała mi się twarz , strój też i pomysł z księżniczką AA. Na razie mam tylko 6 lalek i kilka fashion packów dla Barbie .3 lalki są od Mattela. Wszystkie moje lalki to playline , ale podobają mi się i to jest najważniejsze.

      Usuń
    3. Masz rację! Najważniejsze, by lalka sprawiała radość!
      Nie ma znaczenia czy to egzemplarz kolekcjonerski czy playline :)

      Usuń
  2. przy takiej cenie brak możliwości
    wyboru konkretnej laluchny - mnie
    po prostu odstręcza...

    iość śmieci - poraża jeszcze mocniej,
    ale mam ochotę na nastolatkową wersję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdecydowanie tego samego zdania, co Ineczka.
      I też, tak jak Ona, fascynują mnie niektóre nastolatki z tej serii...np warkoczykowa blondi :)))
      Dzieciaczki są słodkie, to jednak trzeba im przyznać :)))

      Usuń
    2. Nawet nie chcę myśleć jak bardzo rozczarowane musi być dziecko, któremu zdubluje się ta laleczka :/
      Nastolatki są fajne ale również nie najtańsze ;) może kiedyś znajdę je na takiej szalonej wyprzedaży :P

      Usuń
    3. jeśli szaleństwo się rozkręci na maksa -
      może i mnie się uda załapać - najlepiej
      oczywiście na duet, bo w parach raźniej ♥

      Usuń
  3. To też nie moja bajka :) może gdybym miała córkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że córce mogłyby się spodobać ;)

      Usuń
  4. U mnie w grupie wszystkie dziewczynki za nimi szalały, więc dzieciakom się podobają :-) Niech każdy ma, co mu się podoba :-) Dziękuję za ten post, bo zawsze byłam ciekawa jak wygląda to pudełko i one w środku, kiedy się toto wszystko rozpakowuje. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Świat byłby bardzo nudny jakby wszyscy lubili to samo :)

      Usuń
  5. z lalek niespodziankowych (i mocno śmieciowych) - pożądam którejś z tej serii:

    https://allegro.pl/oferta/poopsie-lalka-teczowa-niespodzianka-rozne-wzory-9196319749?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_DCK_BG_pla_dziecko_akcesoria-dla-mamy-dziecka&ev_adgr=pozosta%C5%82e&gclid=Cj0KCQjwwr32BRD4ARIsAAJNf_26SZoKMwItWKuUF324A7fS_GZIQ81EtDSI8Hte16oNShCVCoCmOwMaAiS-EALw_wcB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że nigdy takiej w żadnym sklepie nie widziałam ;)

      Usuń
  6. Nic mnie nie pociąga w tej serii i nawet nie sądziłam, że są takie popularne :)

    OdpowiedzUsuń