Strony

czwartek, 25 maja 2017

Kwiatki

Witajcie :)

Na tyle pozazdrościłam Manguście pięknych zdjęć jej lalki na tle kwiatów, że dziś sama wybrałam się do lasku w poszukiwaniu podobnych drzewek ;)
Zabrałam ze sobą dwie dyniogłówki bo dawno ich na blogu nie pokazywałam.
Moi mili o to Lizbel ze swoją psiapsiółką Polą:


Dziś był bardzo ładny dzień! Powiedziałabym nawet, że było mi zbyt gorąco ;)


Mimo tylu lat "lalkowania" nadal odczuwam pewien dyskomfort podczas robienia zdjęć w plenerze. Wybieram ustronne miejsca i cała w stresie nasłuchuję czy przypadkiem nikt nie idzie!
Ot taka ze mnie dziwna istota ;)


Pozdrawiam ciepło!

9 komentarzy:

  1. Jakie cudne fotki :) i te maluchy w kwieciu :)
    Przepiękne <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie ptaszyny wśród
    pięknego kwiecia! INKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście alergia im nie straszna ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Obie modelki śliczne, ale dostrzegam w ich oczach lekki strach...czyżby przed nadejściem intruza - spacerowicza? :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panienki stosownie odziane do chodzenia po drzewach, ach uroki dzieciństwa. Teraz to sobie mogę na drzewa z dołu popatrzeć ;) Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te zdjęcia - laleczki na tle koronki z kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze z nich drzewołazy. :) Co do robienia zdjęć w plenerze, to sama nie lubię jak mi się ludzie gapią na ręce, a najlepiej jak staną zaraz za lalką i udają posąg. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jakie one słodkie w kwiatkach! :)

    OdpowiedzUsuń