Strony

poniedziałek, 20 lipca 2020

Barbie Made to Move doll

Zachciało mi się lalki.
Znalazłam dobrą ofertę i kupiłam taką:


Nie wiedziałam tylko, że z niej taka paskuda!!
Na zdjęciach promo wyglądała całkiem ładnie a wyszło jak zwykle.
Pomijam fakt, że makijaż uzyskano za pomocą tych przeklętych małych kwadratów to dodatkowo jest on przesunięty o jakiś mm w górę!
Szminka jej się wylewa poza kąciki ust blee


Dostała nowe ubranko i okulary co bym nie musiała patrzeć jej w oczy!
Przydałoby się jeszcze coś do zakrycia ust.


Staramy się polubić... może się uda ;)

14 komentarzy:

  1. Kupiłam ją ostatnio :) Miała iść na ciałko, ale postanowiłam ją sobie zostawić w takim stanie w jakim jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam ją sobie zostawić ale... cóż nie spodziewałam się aż tak spartaczonego makijażu :/
      Mam nadzieję, że trafił Ci się ładniejszy egzemplarz :)

      Usuń
  2. Co się czepiasz, kobieto! Panna ładna, tylko mattel schrzanił robotę(czemu nikogo to nie dziwi w dzisiejszych czasach).
    Popatrz na nią i przekonaj się, dogadacie się jakoś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się czepiać haha ;)
      W okularach wygląda nawet nawet, więc szanse na dogadanie się są ;)

      Usuń
  3. Po prostu zabierz jej ciało, tak jak wszyscy robią ;) A może jakiś lalkowy meet w Oxfordzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała ale kurcze z Glasgow to kawał drogi jest :/

      Usuń
    2. To gdzieś w połowie drogi :D

      Usuń
    3. Wiesz z moim małym ogonem to i w pół drogi daleko będzie ;)
      We wrześniu będę w Gdansku a jakby co to zapraszam do Glasgow :)

      Usuń
  4. Zawsze można zamienić łepek albo zrobić repaint ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo to jest najbrzydszy mold, oczy mówią: rozumie gdzie jesteś :(
    a tak na serio to ciałko jest w kolorze pasującym do dużo główek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby wyglądała tak jak na zdjęciach z tyłu opakowania to byłaby ok ;)
      Ze zmianą główki jest taki problem, że brakuje mi dawczyń :P

      Usuń
  6. Zamysł twórców jest ok, ale wykonanie do bani i to jest problem...
    Cóż zrobić z taką panną...można usta trochę "naprostować", ale oczy to już nie bardzo. Może lepiej pomyśleć nad zmianą głowy na inną, bo tyle fajnych lalek sprzedawanych jest na sztywnych ciałkach!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co staramy się polubić ale pewnie skończy jako dawca ciała ehh..
    Trochę mi szkoda bo kolor włosów mi się podoba i to że nie jest aż taka udziwniona też ma znaczenie ;) ale ten przesunięty makijaż jest fatalny choć może na zdjęciach tak tego nie widać to niestety na żywo daje po oczach :/

    OdpowiedzUsuń