Strony

niedziela, 5 lipca 2020

Shopkins Lil Secrets

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zapowiedziane przeze mnie wcześniej domki od konkurencji ;)
Shopkins Lil Secrets wyprodukowane przez firmę Moose.
Domki te są dużo bardziej kolorowe i posiadają więcej szczegółów a laleczki zginają się w pasie.
Firma wypuściła na rynek kilka serii domków. Znajdują się w nich małe "kieszonkowe", które można zawiesić na szyi; trochę większe podobne rozmiarem do wcześniej pokazywanego domku od Polly Pocket oraz zestawy 3 domków, które po rozłożeniu tworzą jakby skrawek ulicy.
Sama z czystej ciekawości skusiłam się na te najmniejsze z serii.


Razem z synkiem zdecydowaliśmy się otworzyć Shopkins Lil Secrets Butterfly Nail Boutique, który w środku wygląda tak:


Oczywiście jak to u Shopkins'ów bywa nie mogło zabraknąć elementu "niespodzianki" ;)


Laleczka jest na prawdę malusia ale fajnie wykonana. Wszystko jest bardzo kolorowe, fantazyjne! Nie dziwię się, że podoba się dzieciom. Mojemu się spodobało ;)


Będąc w sklepie zrobiłam kilka pamiątkowych zdjęć pozostałym domkom:



Fajne są bardzo i dużo bardziej przypominają mi swym wyglądem stare, dobre Polly Pocket :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jak na panującą współcześnie bylejakość to muszę przyznać, że wyjątkowo się udały ;)

      Usuń
  2. A kiedy ja byłam ostatnio w zabawkowym? Chyba jeszcze przed lockdownem...

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak się tylko dzieciom podoba to czemu nie sprawić im taką przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwne, śliczne zabawki i na dodatek ładnie wykonane - też jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziwię się Wam,
    bo i ja z ciekawością
    przyglądam się różnym
    mini światom-domkom

    kiedyś kupiłam dom z
    myszkami rozmiarów
    prawie jak paznokieć
    u kciuka - dziś sama
    nie mam pojęcia, co
    się stało z domkiem
    i lokatorami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka szkoda :( musiał być super!

      Usuń
    2. był, był - jeśli
      kiedyś natknę się
      na allegro - kupię!

      Usuń