Strony

wtorek, 28 lipca 2020

Zaprzyjaźniamy się

Witajcie :)
W ramach zaprzyjaźniania z moją najnowszą lalką udałyśmy się razem na spacer na pobliski plac zabaw.
Znajdowały się tam BARDZO duże drzwi, prowadzące w głąb drzewa.. hmm ciekawe kto tam mieszka?


Jak się okazało Barbie do odważnych nie należy i zamiast grzecznie zapukać aby rozwiązać tę zagadkę to szybko uciekła ;)


W drodze na plac zabaw mijałyśmy też las bambusowy!
Na tle zielonych liści lalka prezentuje się nawet ładnie ;)


Nie wiem czy uda się nam dogadać. Myślę, że damy sobie jeszcze jedną szansę a jak nie to mam już kogoś kto bardzo ucieszy się z nowego ciała :)


Pozdrawiam Was ciepło i do napisania!

12 komentarzy:

  1. Zawsze warto dać szansę nowej lalce... :-)
    Cóż, jeśli się nie polubicie, to zawsze jest wyjście, choć panna na zdjęciach wygląda bardzo ładnie i ma śliczną sukieneczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na zdjęciach wygląda nawet lepiej niż w rzeczywistości :)
      Sukienka kupna... musiałam jej sprawić nowe ubranko no i buty bo w oryginale nie posiadała :)

      Usuń
  2. Laleczka bardzo ładna i super sesja

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka jest i bardzo ładnie pozuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Miło mi, że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń
  4. Chyba nie wiedziała, że to drzwi do króliczej nory, albo bała się zmienic jak Alicja :D
    Super fotki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha szkoda bo może ta zmiana poprawiłaby jej urodę ;)

      Usuń
  5. Ja biorę tę lalkę pod uwagę jako dawczynię ciałka dla Mackie Tokyo Pop, ale czekam na jakąś okazję cenową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Smyth są fashionistki te na wózkach za 16.99
      Tez maja artykułowane ciałko a do tego są nawet dobrze ubrane ;)

      Usuń
  6. och - ani ja ani moje pannice
    nie odpuściłybyśmy takich drzwi!!!

    OdpowiedzUsuń